Ahad, 18 Oktober 2009

Hari USIM masuk Kg. Batang Benar


 Pada 11hb Oktober 2009 yang lalu, telah berlangsung dgn jayanya Program BaktiSiswa USIM 2009 dengan kerjasama JKKK Kg. Batang Benar. Program yang dijalankan sepanjang hari itu telah berjaya mengumpulkan penduduk Kampung bersama siswa-siswi USIM. Pada awal program, pelajar USIM telah dibahagikan kepada keluarga angkat masing-masing diikuti dengan Program Motivasi pelajar serta Tasihanul Quran.Di samping itu, kerja-kerja pembinaan Tugu Peringatan sebagai tanda "USIM masuk Kampung" telah dibina berdekatan dengan masjid Batang Benar dengan dibantu oleh Ahli JKKK dan penduduk kampung.


Pada sebelah petangnya, program Sukan Rakyat telah berjaya diadakan dengan penglibatan yang baik telah diberikan oleh penduduk kampung. Majlis ini diakhiri dengan ceramah agama dimasjid sert perasmian penutup telah disempurnakan oleh Timbalan Naib Cancelor, Prof. Datuk Dr. Mohamed Asin b. Dollah.


Gambar diatas menunjukkan cenderahati yang disampaikan oleh Timbalan Naib Canselor kepada Pengerusi JKKK Kg. Btang Benar iaitu En. Mohd. Salleh b. Hj Othman.


Tiada ulasan: