Isnin, 15 November 2010

MAJLIS KONVOKESYEN TABIKA KEMAS BATANG BENAR 1 & 2


Pada 11hb November 2010 yang lalu, telah berlangsung satu Majlis Konvokesyen & Penyampaian Hadiah Kanak-kanak Tabika KEMAS Batang Benar 1 & 2. Majlis ini telah dirasmikan oleh Yang Berbahagia Dato' Hj. Ishak b. Ismail selaku Ketua UMNO Bahagian Seremban.

Dalam ucapan beliau, beliau menegaskan bahawa anak2 perlu dijaga, diasuh serta dibimbing dengan pebuh kasih sayang serta didikan akhlak yang sempurna. Ibu bapa memainkan peranan yang penting dalam menentukan hala tuju kecemerlangan anak-anak demi melahirkan insan yang seimbang daripada pelbagai aspek terutamanya kerohanian. Di dalam majlis itu juga, YBhgia Dato' Hj Ishak berjanji akan membantu menyalurkan dana bagi pembinaan bangunan tambahan Tabika KEMAS Batang Benar 1 & 2 di mana terdapat satu kelas Tabika yang masih menyewa di taman berhampiran.

Pihak JKKK dan AJK Tabika KEMAS Batang Benar mengucapkan ribuan terima kasih di atas kehadiran Yang Berbahagia Dato' Hj. Ishak dan ibu bapa anak2 tabika yang sudi memeriahkan majlis berkenaan.

Tiada ulasan: